سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب استایل

نظر

امروزه دنیای مد و فشن با گذر زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. این موضوع تا جایی پیش رفته است که افرادی برای نشر بیشتر و بهتر لباس های متفاوت، شروع به رواج نوع خاصی از لباس و پوشش در جامعه می نمایند. به عنوان افرادی تحت عنوان حجاب استایل یا که آن ها را با عنوان بلاگر حجاب می شناسیم؛ افرادی هستند که با پوشیدن لباس های پوشیده، استایل محجبه را رواج می دهند.

محدودیت زنان مسلمان در عرصه مد و استایل ترند روز جهان

با توجه به محدودیت ها و موانعی که سال ها بر سر راه زنان محجبه و مسلمان جهان وجود داشته است؛ هرگز کسی فکر نمی کرد که روزی برسد تا یک حجاب استایل معروف در دنیا وجود داشته باشد و به رواج حجاب و لباس های پوشیده برای بانوان مسلمان بپردازkد. و یا از آن گذشته کسی فکرش را هم نمی کرد که زنان با حجاب نیز بتوانند بدون هیچ محدودیتی و با پوشش کامل به فعالیت در زمینه های مختلف در سوشیال مدیا و سایر پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی بپردازند.

دنیای زنان با حجاب

در ابتدای امر زنان محجبه شروع به وبلاگ نویسی کردند. از تفاوت های زندگی خود با سایر بانوان بی حجاب می نوشتند. از محدودیت هایی که در زندگی شان با آن ها  دست و پنجه نرم می کنند، از نوع نگاه دیگران به سبک پوشش خود و ... همه و همه از جمله مواردی بود که روز به روز افراد بیشتری را به جزئیات زندگی زنان محجبه  علاقمند کرد.

امروزه اما می دانیم که دنیای حجاب استایل ها یا همان بلگر های حجاب، دیگر هیچ تفاوتی با سایر بانوان ندارد. به این ترتیب یک خانم محجبه و یا به عنوان مثال یک خانم چادری در ایران نیز می تواند به اندازه یک خانم با پوشش متفاوت دیگر مانند مانتو و ... در کنار یکدیگر در زمینه های دلخواه و مورد نظر خود به فعالیت بپردازند و از زندگی خود لذت ببرند. به عنوان مثال یک بلاگر حجاب می تواند در فضای مجازی به موضوع چیدمان خانه و دکوراسیون داخلی بپردازد و یا دیگری می تواند به تبلیغ ست های عبادت، چادر نماز، نکات شیک پوشی با چادر و ... بپردازد و هر دو بلاکری موفق باشند.

معروف ترین بلاگر های محجبه در جهان 

·        ملانی الترک Melanie Elturk  بنیانگذار برند Hautehijab 

·        مروه عتیق Marwa Atik بلاگر حجاب سوریایی

·        ایمان آلاسری Imane Alasry حجاب بلاگر سوئدس

·        نورا افیا Nura Afia صاحب برند آرایشی CoverGirl

·        نورا کایس nour kaiss  صاحب استارت‌آپ Souqina

·        ‌آسیا الفرج Ascia Al Faraj فشن بلاگر کویتی