سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب استایل

حجااب استایل پدیده ای است که در دنیای امروز و به ویژه در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام و امثال آن به شیوه ها و شکل های محتلف، با آن روبرو هستیم. اما چیزی در این میان بسیار جلب توجه می نماید که آن هم خود نمایی بیش از حد بلاگر های حجاب و حجاب استایل ها در فضای مجازی می باشد.

بلاگری با چادر

بلاگری حجاب صرفا به منظور انتشار حس خوب با استایل چادری، ارائه نکات آموزنده برای شیک پوشی با چادر، معرفی انواع فعالان و تولید کنندگان فعال در زمینه محصولات حجاب و ... می باشد. به عنوان مثال بسیاری از حجاب استایل ها امرزه مدل تبلیغاتی یک برند چادر نماز و ست عبادت هستند و با معرفی انواع مدل های چادر نماز علاوه بر تبلغ موثر و خوب برای صاحب کسب و کار، افراد علاقمند را به نماز خواندن، ارتباط بهتر و نزدیکتر با پروردگار از طریق معنویات و ... نیز تشویق می نماید.

اما آنچه بیشتر از این افراد در شبکه های مجازی به چشم می خورد؛ نمایش ریزترین جزییات زندگی به دور از هرگونه معنویات و حس خوب زندگی می باشد. به همین دلیل است که امروزه بجای آنکه بیشتر از سادگی که همراه حجاب به ارمغان می آید صحبت شود؛ بیشتر و بیشتر از زندگی پر زرق و برق و تجملاتی این افراد در سایت های خبری از جمله همشهری آنلاین و ... به چشم می خورد که به شدت این روش از تبلیغ حجاب به وسیله حجاب استایل ها را مورد انتقاد خود قرار می دهند.

حجاب استایل ها سفیر تبلیغاتی برند های معروف

همانطور که گفته شد بسیاری از بلاگر های معروف حجاب با معرفی انواع لباس های پوشیده، چادر مشکی در مدل های مختلف از برند های موفق در ازای دریافت هزینه های تقریبا بالا حمایت می نمایند. برنده های موفقی که لباس فاخر و پوشیده برای بانوان محجبه تولید می نمایند؛ همچون نورا ، حریران و ... که مورد استقابل و توجه بانوان محجبه و یا افراد دیگر واقع شده است.