سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب استایل

امروزه خرید چادر مشکی به یکی از بزرگترین دغدغه ها برای خانم های چادری و محجبه تبدیل شده است. افزایش تنوع در مدل های مختلف چادر اعم از آستین دار، بدون آستین، چادر جلوبسته، چادر شالدار و ... از یک سو و کیفیت دوخت و پارچه های متعدد از سوی دیگر، سبب شده است تا انتخاب و خرید چادر مشکی از زمان های گذشته بسیار سخت تر گردد.

مهم ترین مسئله برای انتخاب چادر

بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید که این شما هستید که قرار است تا از چادری که میخرید؛ استفاده نمایید. استفاده از چادر مشکی برای خانم های چادری مانند مانتو برای خانم های مانتویی و ... مهم و کاربردی است. در برخی موارد حتی استفاده یک خانم چادری از چادرش خیلی بیشتر از مانتو ... می باشد. به عنوان مثال تنوع مانتو های رنگارنگ برای یک خانم مانتویی همواره بیشتر از یک یا چند چادری می باشد که در کمئ خانم های چادری پیدا می شود.

به بیان دیگر یک چادر ممکن است علاوه بر مهمانی، در محل کار، برای گردش، خرید، پیاده روی و ... نیز به کار برده شود. البته نمی توان از این موضوع غافل شد که جدا کردن چادر مشکی برای هر موقعیت و کاربرد یکی از نکات شیک پوشی با چادر می باشد. و هر خانم محجبه برای داشتن یک استایل چادری حرفه ای نیاز است تا به آن توجه کافی داشته باشد.

10 نکته مهم و اساسی که برای خرید چادر مشکی به آن توجه کنید!

1-     سلیقه خود را در انتخاب در نظر بگیرید؛ زیرا همانطور که بیان کردیم این شما هستید که از این چادر استفاده خواهید کرد.

2-     کاربرد چادر را مشخص نمایید. قطعا چادری که برای مهمانی و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد؛ برای محل کار مناسب نخواهد بود.

3-     به کیفیت پارچه توجه کنید. بور نشدن، بدن نما نبودن، درصد نخ بالا و ... از ویژگی های پارچه چادری مرغوب می باشد.

4-     مدل چادر آستین دار، بدون آستین، چادر کمری، چادر دانشجویی و ... را مشخص نمایید.

5-     چادر را درست به اندازه خودتان بخرید. چادر بلند تر می تواند دست و پاگیر باشد.

6-     برخی از چادر های مشکی دارای سایزبندی نیز هستند. مانند چادر ملی که بهتر است به آزادی و گشاد چادر دقت نمایید.

7-     به کیفیت دوخت چادر توجه داشته باشید.

8-     همواره سعی کنید تا از فروشگاه های معتبر خرید چادر خود را انجام دهید.

9-     در هنگام خرید آنلاین به راهنمای سایز، جنس، شرایط مرجوعی و ... توجه داشته باشید.

10- پیش از خرید چادر مشکی مورد نظر خود؛ از حدود قیمت چادر مشکی اطلاع داشته باشید.