سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب استایل

 

برخی افراد تصور می کنند که با انتخاب حجاب نمی توان یک استایل شیک و عالی داشت. باید بگوییم که این تصوری کاملا غلط است. داشتن حجاب نمی تواند محدودیتی برای انتخاب یک استایل رسمی و زیبا به شمار رود. چرا که امروزه بسیاری از بانوان محجبه را در جامعه می بینیم که دارای سبک پوشش منحصر به فرد و زیبایی هستند که کاملا مطابق با مد روز و بسیار رسمی نیز می باشد.

جایگاه پوشش اسلامی بانوان در جهان مد

امروزه بسیاری از برند های معروف جهانی و بین المللی در زمینه طراحی و تولید لباس برای بانوان محجبه در سبک های مختلف اقدام می نمایند. بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که مد اسلامی و سبک پوشش بانوان جوان با حجاب در دنیای مد به سبکی نوین از پوشش و استایل بدل شده است که لباس هایی پوشیده و اغلب مونوکروم ( در یک طیف رنگی ) را طراحی و عرضه می نماید.

نکاتی که لازم است تا بانوان محجبه برای شیک پوشی رعایت کنند.

اولین معیار و ملاک سبک مد اسلامی، پوشیده بودن لباس در عین راحتی آن می باشد. با توجه به اینکه استفاده از زرق و برق زیاد در این سبک از پوشش بانوان زیاد به چشم نمی خورد لازم است تا نکاتی برای استفاده بهتر از رنگ ها و مدل های متنوع، انواع پوشش سر و ... رعایت کنیم تا یک استایل رسمی و شیک داشته باشیم.

1-  استفاده مناسب از رنگ ها برای زنان با حجاب

لباس های پوشیده اس که در رنگ های متنوع و به خصوص رنگ های شاد مورد استفاده بانوان قرار می گیرند؛ می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد یک استایل جذاب داشته باشد. رنگ و رویی که به حجاب خود اضافه می کنید؛ به کلی سبک پوشش شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال لباس های ساده رنگی که در یک طیف رنگی ( مونوکروم ) هستند و یا ست کردن برخی رنگی های مکمل با یکدیگر بهترین گزینه برای انتخاب رنگ لباس های پوشیده برای زنان با حجاب به شمار می رود.

2-  استفاده از روسری و سرپوش مناسب

برای انتخاب سرپوش مناسب علاوه بر اینکه به مواردی همچون رنگ پوست، شکل صورت، فصل، رنگ و مدل لباس و ... توجه می کنید؛ لازم است تا به سبک بستن شال و روسری خود نیز توجه داشته باشید. امروزه در هر کشوری مطابق با فرهنگ خاص همان منطقه نوع و سبک پوشش سر متفاوت می باشد. به عنوان مثال زنان ترکیه اغلب روسری های خود را دور گردن خود می پیچند و در پشت سر فیکس می کنند. به طوریکه جلوی سینه و گرد آن ها خالی می باشد.

3-  استفاده از زیورآلات و اکسسوری مناسب

اکسسوری که متناسب با رنگ و مدل لباس شما باشد؛ می تواند سبک پوشش شما را به کلی تغییر دهد. با توجه به ساده و بدون زرق و برق بودن لباس بانوان محجبه، استفاده از زیورآلاتی که به درستی انتخاب می شوند؛ یک گزینه مناسب برای داشتن استایلی رسمی و با حجاب می باشد.